Allt fixar sig till slut..

Måndag igen och så har andra advent också passerat. Helgen var bra, men intensiv. I lördags hade jag å Mattias bestämt oss för att julklapparna skulle bli fixade. Vi lyckades nästan till 100%, har bara ett par stycken kvar att fixa men de är redan "färdiga i huvudet." Mellan alla affärer hann vi med lite fika tillsammans med storasyster å Jocke, som åxå gjorde stan i jakt på klappar. Trevligt! Efter flera timmar i stan, på Eko:-  etc. var jag helt slut, kanske borde inse vid det här laget att magen e ganska stor å att det faktiskt bara är en månad kvar till Liten förväntas komma, men envis som man är så vill man ju bli klar! På kvällen kom Laline å Linus hit en runda, alltid lika kul med deras besök =) Igår fixade vi lite julbak här hemma. Bullar, biskvier och chokladbröd ligger nu i frysen! Duktiga oss =)


Idag har jag återigen varit på läkarbesök på spec.mvc, Mattias var med å allt känns verkligen mycket bättre nu. Jag har goda förhoppningar om att allt faktiskt kommer lösa sig på bästa sätt. Längtar efter Liten och nu tänker jag försöka njuta av de här sista veckorna som gravid! Efter besöket på sjukhuset stack vi in till stan å käkade middag, sen blev det en runda till Kids Corner där vi köpte en madrass och en mobil till Litens säng. Ikväll var jag å Lucas hos tandläkaren. Konstigt att man får tid så på kvällen men praktisk att de erbjuder det med tanke på jobb, skola osv. Lucas hade fått tid för att dra ut en tand.. Givetvis var han lite orolig innan besöket, han gjorde ett tappert försök i att rymma till skogs när vi parkerade bilen utanför tandvårdshuset, men med lite övertalning fick jag in honom till tandläkaren och sen gick det faktiskt hur bra som helst.

7 dagar kvar att jobba... galet men underbart!!!



                  Everything will be ok in the end, if it´s not ok, it´s not the end..

image18

Kommentarer
Så här sa: Carro

Allt kommer ordna sig love! Det vet jag =) Finns här!!! ILY!!!!

2007-12-11 @ 14:47:11
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0