ÄNTLIGEN!!

AHHHHHHHHHHH NU HAR JAG ÄNTLIGEN SLUTAT JOBBA!!!!!!!!!! Fatta vilken underbar jäkla känsla som infinner sig i kroppen just NU!! När de andra önskade varandra God Jul för att ta ett par veckors julledighet så mös jag av bara tanken på att jag inte ens är tillbaks till nästa jul! Känns helt ofattbart nära nu, Liten kommer ju SNART och då blir jag en heltidsammande nerkräkt hemmamamma på riktigt!! Det här händer verkligen mig på RIKTIGT!!

Var hos barnmorskan igår. Allt var bara fint, jag har knaprat järn så det stått härliga till och har nu högre HB än nånsin =) Duktiga mig!! Liten envisas dock med att ligga typ i hela magen. H*n liger just nu med huvudet under revbenen (jo det känns!) och med rumpan snett neråt, så h*n har inte ens intagit sätesläge. Nåja vi ska till läkare den 27:e men Birgitta (bm) tror ju inte att Liten kommer inta rätt position nu, utan bebis verkar trivas med att ligga så som h*n gör (och har gjort de senaste sex veckorna).  Jaja ligg som du vill Liten, för NU ska jag bara ägna eftermiddagen åt att njuta av att du snart kommer å att jag fr.om nu är helt ledig!!! Å du bebis, du kan komma precis när du vill nu.. för jag har  inga öppningar, stängningar,  möten eller samtal inplanerade längre... utan fr.o.m nu väntar jag bara på dig!!

GLAD GLAD GLAD GLAD image24GLAD GLAD GLAD GLAD

Kommentarer
Så här sa: Carro

Härligt för dig bästa!! Snart kommer bebis!! ILY!

2007-12-19 @ 15:53:11
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0