DR.. Advent!

Imorse var jag hos läkaren på spec.mvc. Fick en tid där efter samtalet med barnmorskan som jag träffade där för en månad sen. Jobbigt var samtalet med bm då, ännu värre var det idag. Orkar inte berätta, orkar inte delge, det handlar om den kommande förlossningen å det är sjukt jobbigt nu, mår inget vidare.. I stunder när livet e jävligt känns det så oerhört skönt å veta att vissa människor bara finns där hela tiden. Tack för messet idag Laline, tänk att några ord kan göra sån skillnad å betyda så oerhört mkt. Du är BÄST!  Å tack Jessica för att du alltid tar dig tid, hade inte klarat den här dan utan dig..


Varit hemma med Lilliz idag. Fick hämta han på skolan igår då han kände sig kass. Eftersom vi fick hålla oss inne idag passade vi på att göra fint till advent, att städa å fixa är bra när man har mycket i huvudet... känns liksom som om man rensar överallt. Nöjd blev jag efter allt slit! Nu lyser stjärnorna upp våra fönster å fint är det! Särskilt i köket som jag köpt nya julgardiner till. Går i svart och rött i år, finfint å mysigt nu när det är klart =) Ikväll ska jag dricka lite glögg, sitta ner, njuta av ett rent hem och bara ta det lugnt. Förresten, FBK vann över Brynäs med 8-3 ikväll! Nu står det 3-0 i matcher till vargarna den här säsongen. Det känns... ja jävligt BRA!


 

Inatt vill jag sova gott..


"Många människor passerar i ditt liv, men bara riktiga vänner lämnar fotsteg i ditt hjärta"


image14

Kommentarer
Så här sa: Carro

Ah love, jag hoppas att allt kommer bli bra i slutändan. Och det tror jag nog det gör oxå. Men vägen dit är säkert skitjobbig, det betvivlar jag inte. Men vet att du är bäst o kommer fixa det. Finns alltid här, för vet att du alltid finns för mig. Du är bäst. T.o.m bästare än FBK - och då är man bra :) ILY så mkt!

2007-11-29 @ 21:54:45
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0