Måndag igen!

Måndag igen! Tiden rusar verkligen.. Ännu en helg är över och denna helgen har det faktiskt blivit lite gjort. Datorn är ute ur vårt sovrum och kvar är bara en tom plats där Liten säng så småningom ska vara. En ny garderob är åxå på plats i sovrummet och i den finns nya, tvättade och strukna bebiskläder prydligt inlagda eller hängandes. Känns skönt att fått det fixat, givetvis kommer garderoben behövas fyllas på lite mer och då är det skönt att det som redan är där liksom är i ordning =) Dessutom är det inte alltför långt kvar till att förbereda inför advent och jul, med allt som det nu innebär, och då är det skönt om det mesta av bebis-fixet redan är klart! Idag har jag exakt en månad kvar att jobba, sen blir det lite jullov tillsammans med pojkarna och sen hoppas vi att lillebror/lillasyster inte dröjer allt för länge med att göra oss sällskap, jag lääängtar så enormt mkt just nu! Även om den kommande förlossningen skrämmer vettet ur mig.. men jag försöker liksom se förbi den och bara tänka på när bebis är här. Smart va?! Som om förlossningen liksom inte behöver bli av för att jag inte tänker på den.. är väl det som kallas förnekelsefasen. Påminner lite om när Linus var liten och blundade åt allt han inte kände till och som han inte ville skulle komma för nära  eller existera. De tre/fyra första dagarna under sin inskolning satt han konstant på en matta och blundade "det jag inte ser - finns inte".  Ja jag ska iaf snart till spec.mvc igen och prata vidare om det hela.


Nää dags att ta en vända inom duschen innan sängen kallar. Öppning på jobbet imorgon 6.30, men slutar ju redan 10.30, så en runda på stan kanske det blir efter jobbet. Skulle behöva fixa ett par saker där å det kan ju vara skönt å få sånt gjort när grabbarna är i skolan, det är ingen av dem som jublar över att få gå tillsammans med sin mamma i stan precis.. undrar varför? Det är ju kuligt att gå i stan =) 


Kommentarer
Så här sa: Carro

Ah måste komma hem o kolla hur det blev med ommöbleringen =) Fika imorron =D ILY!!!!!!

2007-11-20 @ 15:03:17
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0