Utmanad!

Öppnade på jobbet imorse - seeegt, men med fyra timmars arbetsdag innebär det att man kan gå hem tidigt! Tänker slöa lite vid datorn en stund, sen lutar det åt städning.  Ska försöka få lite fixat denna helgen, datorn ska ut ur vårt sovrum (här måste ju beredas plats för en babyhörna!) Vi ska åxå hämta och fixa till garderoben som vi köpt till Liten å som bara väntar på att fyllas =) Tvättmaskinen har snurrat med pyttekläder denna veckan å de är så söööta när de hänger på tork. Undrar hur mycket kläder en liten busebebbe kräver - alltså MASSOR tror jag =) Har hittat (ytterligare!) en sida på nätet med kläder som bebis VILL ha!! Ska försöka avstå att beställa tills jag åtminstone e klar med det här inlägget ;) men sen lovar jag inte mer..

Fick ett mail av en vän häromdagen, det innehöll en utmaning där jag i min blogg skulle skriva ner 
10 saker jag aldrig kommer ge en chans, OK jag försöker:

1, Byta lag och överge FBK (Kommentar överflödig.. jo förresten, jag har svårt för Per Ledin)
2, Kvällstidningar (inte ens om de började delas ut  som gratis reklam skulle jag läsa dem - det är en jäkligt låg nivå på innehållet!)
3, Akupunktur (tror visst att alternativa behandlingsmetoder kan ha god effekt - men INTE med mig som nåldyna!)
4, Senapsgult (Jag har helt enkelt svårt för den färgen, kan iaf inte just nu tänka mig att gå omkring och se ut som en flaska Johnnys..)
5, Bli nykterist (i mitt nuvarande tillstånd är det självklart, men i övrigt..nää varför skulle jag avstå från ett glas vin ibland??)
6, Heltäckningsmattor (Vidriga att titta på, lukta på och gå barfota på..urk så äckligt!)
7, Skaffa hund! (Har full respekt för dem som älskar djur - själv gör jag det inte)
8, Dokusåpor a´la Big brother (Citerar Winnerbäck: "Stackars dom som stänger in sig 100 dagar utan heder.." Ja jag håller med, det är synd om människorna..)
9, Atkinsdieten (Att begränsa kolhydratintaget till 20 gram per dag verkar allt annat än sunt, dessutom visar en färsk  undersökning att kvinnor som följer Atkins rekommmendationer om högt proteinintag och lågt kolhydratintag har en högre dödlighet..min egen efterforskning visar att det kanske inte är dieten det är fel på i första hand??)
10, Dansbandsveckan i Malung (OM Mattias skulle fria å jag tackar nej beror det till 1000% på att alla manliga gäster anses ha rätt till att avkräva en dans med bruden.. jag fullkomligt hatar kasedans..inklusive musiken..)

KLAR med listan! Dagens bubblare är: whiskey, golf och Thailand.

Nää det var ju städa jag skulle göra.. å kolla kläder till Liten.. men först utmanar jag Laliee att skriva ner 10 saker hon aldrig kommer ge en chans =)

Trevlig helg!!

Kommentarer
Så här sa: Carro

Shit va svårt detta blev nu då! KAn ju aldrig matcha dina 10 saker =S Menmen, Me love you ändå!

2007-11-16 @ 15:03:55
URL: http://carolinus.webblogg.se
Så här sa: Carro

NU har jag skrivit

2007-11-16 @ 15:43:03
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0