Assist eller artist.. det är frågan!

Söndagkväll och ännu en helg har gått. Helgen rusar, sin vana trogen, alltid iväg. Hockey igår, hockey idag. Lilliz hade rätt, han var as-bra och idag blev det vinst med 8-3. Frågar man Lilliz om han gjorde mål så svara han glatt  "Nä, men jag gjorde en artist" :D  Ja.. Assist eller artist.. det jan ju faktiskt vara en hårfin skillnad =) Förutom hockey har det inte hänt så mycket i helgen, de är oftast ganska lugnt nuförtiden. Anledningen är väl att veckorna är så j-vla intensiva så åtminstone min ork till att hitta på något är slut långt innan fredag, dessutom har jag av olika anledningar bara tappat lust till att göra en hel del just nu =/ Fast till helgen som kommer, ska pojkarna till sin pappa och då ska jag ta mig i kragen å se till å hitta på nåt, försöka göra nåt kuligt, men samtidigt ta det lugnt och bara njuta. Man kan ju inte bara sitta här å vänta på bättre tider..

Jobbar halvtid i veckan som kommer åxå, skönt! Det är verkligen skillnad! Sammandragningarna är inte alls desamma när man kan varva ner och inte köra på i det sjuka tempo som jag snurrat på i den senaste tiden.  Imorgon ska jag till min BM, ska göra glukosbelastning, det är ÄCKLIGT! Näst efter förlossningen är det denna dag jag fruktat mest under graviditeten. BLÄ..hur kan man komma på idén att dricka flera deciliter sockerlösning på tid och på fastande mage? Visst är det viktigt och kolla (grav.diabetes) men det är ÄCKLIGT likförbannat =/ När jag väntade Lucas och gjorde den gick det rätt så hyfsat, men när jag väntade Lilliz fick vi avbryta, spydde som bara den och hela undersökningen blev missvisande och meningslös, menmen vi får väl se hur det blir imorron.

Nu väntar Zzzzzzz...ängen  =)

Kommentarer
Så här sa: Carro

Lycka till imorron love!

2007-10-22 @ 20:57:40
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0