Hem från jobbet

Vilken dag! Fick gå hem tidigt från jobbet, jätteont i magen efter frukosten, fick likadana kramper igår. La mig en stund å vila på jobbet, men det hjälpte inget vidare. Självklart  trodde jag att kramperna i magen  berodde på penicillinet jag äter för uvi:n. Ringde min barnmorska mest för att höra att det var så och att det var normalt med den biverkningen. Näpp det var det inte, BM pratade med doktorn som sa att symptomen istället tyder på magkatarr. Jag blev ordinerad mer medicin =( och vila resten av veckan. Vilat har jag verkligen gjort! Tänkte bara att jag skulle lägga mig och läsa lite, men somnade så fort jag la huvudet på kudden och vaknade inte förrän Lilliz kom hem med skolbussen. Två timmars sömn blev det å det var så skönt! Ska verkligen ta det lugnt i veckan nu, har ju Liten också att tänka på! Känner att livet allt för ofta rusar på alldeles för fort! Suck..måste bli bättre på att varva ner =/

I eftermiddags var jag å Lucas på Maxi, roligare kan man ha det - men mat måste man ju ha hem.. Sen var det hockeyträning x 2 å nu sitter jag å Lucas här å följer elitserien på datorn. Ser ok ut ännu så länge, FBK leder ju =) Nä nu e det dax att förhöra lite läxa å natta storkillen!  


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0