Så blev helgen..

Fredagen var hur bra som helst! Först var jag å systerstor på Nickes jobb och käkade frukost! Kul att träffa storasyster, blir inte så ofta nuförtiden, satt kvar en lång stund och bara pratade innan vi körde en liten runda. hittade en ny affär (små knyten och runda magar). Ljuvliga kläder till bebis!! Ahhh kunde dock hålla mig och det blev inga inköp, men kommer nog åka dit igen ;) På eftermiddagen hämtade jag Lucas på skolan, sen hade vi en mysig eftermiddag på stan. Frisör och fikabesök blev det. Mysigt att gå på stan med en glad Lucas. Ibland förundras jag över hur lite tid man egentligen har tilsammans med sina barn. Inte blir det mer heller.. Skola, träningar, kompisar..  och så ens egna massa måsten. Känns jobbigt när man tänker så, jag vill ju finnas där för mina barn. På kvällen var det kalas hos Laline, som förresten fyller år idag!! HURRA HURRA HURRA på dig Söt!! Vi åt smörgåstårta (Lals färmors) och cheesecake, en mysig kväll! Jag fick (näää Liten var det ju som fick) världens superfinaste bok av Laline! <3 Lillahjärtat boken <3 Blev så otroligt glad!!! Kort och gott, det var en perfekt fredag

Lördagen var av olika anledningar inte alls lika bra.. var först inne i stan en stund, köpte en mammatröja, mammagarderoben e ju ganska begränsad och jag liksom föreställde mig att jag nog skulle behöva en ny tröja till kvällen.. Nää.. det behövde jag inte.. Blev en riktig skitkväll! Orkar inte förklara, men jag bara hatar när det blir så! Tyvärr blir det ju sällan som man tänkt.. eller jo.. det blev kanske egentligen som jag trodde..  Nåja jag ägnade kvällen åt att slötitta lite på tv, fundera och till slut somna i soffan. Igår var jag inte heller på topp precis.. men när det känns skit inuti kan det vara skönt att putsa lite på fasaden. Ägnade exakt hela dagen åt städning! Då menar jag inte dammsuga lite och torka golv.. Nää rensade, slängde, skurade och slet. Inte så smart att köra på så när man har mycket sammandragningar,  jag tog inte det  så lugnt precis.. men efteråt nio timmar belönades jag med ett rent hus och en ond mage =/ Hade lite svårt att somna igår då jag återigen fastnade i grubblerier.. Vaknade iaf inatt av en jättespark från Liten! =) H*n ville nog bara påminna sin mamma om att livet är rätt ok =)  Skönt var det att stiga upp imorse iaf, renbäddat i sängen, alla fönster nyputsade, samtliga blommor nyduschade och inte ett papper som låg och skräpa någonstans..

Dax att hoppa i duschen och göra något åt dagen idag..

(Förresten drömfångaren.. TJIII fick jag! Hade verkligen ingen aning om att det verkligen FANNS! Tack vare Lilliz supergulliga kusin Rebecca hänger nu en sådan i Lilliz fönster. igår när Linus kröp ner i sängen var han helt utom sig av glädje, "YES! Nu kommer jag slippa mer mardrömmar" =) Imorse när jag väckte han berättade han glatt att drömfångaren fungerade utmärkt och att bara roliga drömmar kom igenom dess nät! Ja som man tänker - så blir det!))


GRATTIS IGEN LALIEE    PÅ FÖDELSEDAGEN !!ILY ILY ILY!!

Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack så mycket bästa du! =) Hoppas dagen idag har varit bättre! Tänker på dig massor o hoppas vi ses snart igen! Puss o kram ILY!

2007-10-15 @ 20:14:44
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0