Älskar mina pojkar!

Glad att jag har mina pojkar. Var så BLÄÄÄ igår, men det blev ändå en toppenkväll tackvare mina älskade grabbs! De var så himla gosiga.  Hjälptes åt med att fixa en myskväll och det blev hur bra som helst. Massor av prat, kul och skratt tillsammans. Alice var ju mest ledsen hela tiden, men hade faktiskt en stund som var hyfsad och då passade Lucas henne på filten medan jag och Lilliz fixade käk. Sen blev det mys framför Pippi på de sju haven =) Llliz tyckte så synd om Snorpan eftersom hon hade ont i munnen. Jobbigt det där med tänder sa han, när jag tappade min första var jag ju jätteledsen. Varför, undrade givetvis jag.. Jo jag trodde ju aldrig det skulle kunna växa ut någon ny tand där svarade Lilliz =) Idag har jag och Lucas varit en stund på stan. Fika med systerstor, Peter å Carolinus. Sen fixade vi lite paketer till Jeppas som har 20årsfest ikväll. NU - dax att fixa till sig  inför festen ;)


image117
Sitter fint i min nya Bumbo =)

Kommentarer
Så här sa: Carro

Tur barnen kunde sprida lite glädje till dig igår love! Hoppas det inte är ngt som har hänt o att du "bara" känner dig lite nere för stunden. ILY!!!!

2008-04-19 @ 22:46:01
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0