Babysim

Nu har vi bebissimmat!. Alice tyckte det var supermysigt till en början. Hon skrattade, sprattlade och njöt. Allt som Therese (ledaren) visade och sa gick Alice med på. Alla grepp var ok att prova... Magläge, ryggläge, vaggan... allt var bara toppen! En kanon bebissimmare och livet var underbart =) Ända till Snorpan tyckte att nu har vi badat klart. Å det tyckte hon med besked! Tror ingen som var på simmet idag missade att vi var där. Mitt under den avslutande blinka-lilla-stjärna sången, då bebisarna skulle ligga på rygg med huvudet nära varandra i en ring, blev Alice tokarg! Stackars bebben som låg bredvid blev rädd av hennes illtjut. Hon hade badat klart och vi skulle upp. Fort nog gick det inte heller. Under ilska och illvrål blev det en snabb dusch, fort på med kläderna och packa ner alla sakerna. Snabbt ner i bilstolen och så schhhhhhhhhh... äntligen tyst. Alice tittade argt på mig! Önskade just då att jag kunnat förklara för henne att det är en del moment mellan bassängen och hemfärd. Men men... vi badar vidare nästa tisdag =)



 

image93

Mysigt att bada, men bara så länge jag vill!!!

Kommentarer
Så här sa: Carro

Oj va hon ser ärg ut! Lilla snorpan! Men det blir nog bättre :) ILY!

2008-04-01 @ 17:05:45
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0