Borta bra - hemma bäst!

Badtajm idag =) Det är verkligen mysigt att bebissimma med en gosig och glad Snorpan. Idag var hon på superhumör och sken som en sol hela tiden. Ser för skojigt ut när hon ligger på magen och liksom går i vattnet =) Idag var Lilliz hemma från skolan så han var med på babysimmet, tyvärr kunde han ju inte bada där men jag har lovat att vi ska åka till badhuset en kväll i veckan. Tycker det är mysigt när man kan vara ensam med bara ett av sina barn ibland. Tillsammans med Alice har jag ju massor av tid och jag är verkligen privilegierad som får spendera så många timmar av dygnet tillsammans med min älskade flicka.


Förmiddagen tillbringades hos mamma som bjöd på lunch innan vi skulle köra och bada. Mysigt, men Alice är lite tråkig med att sova när vi är på bortaplan. När vi är hemma är det aldrig något strul. Jag bara lägger henne med napp, filt och mysig speldosamusik på cd:n, sen sover hon i timmar i sin egen säng. Borta vill hon bara bli buren och helst inte sova på annan plats än i famnen. Hon är väldigt lätt att ha med sig Snorpan, men hon föredrar absolut att vara hemma =) Var förresten inom KidsCorner i förmiddags och köpte ett par Bobux till henne. Måste ju få vara varm om fötterna =) Har haft så svårt att bestämma vilka jag ville ha, men nu blev det ett par röda med grodor! Kvällen bjuder förhoppningsvis på KiBox. Vi får se jag känner mig lite hängig idag, trött och ont i huvudet men efter lite vila kanske man är på topp igen =)


image111
badglad bebis =)
 

image112
Fina Bobux till Lilla Grodan


Kommentarer
Så här sa: Carro

Fin bild på Sprallisen! Och fina Bobux - glad att du tog grodorna, de är ju så fina! Och kommer passa perfekt på Lilla Grodan! ILY!

2008-04-15 @ 18:01:33
URL: http://carolinus.webblogg.se
Så här sa: sis

Hon är ju för go, hon borde komma till moster å sova lite. Låter mysigt med en tur till badet med Lillis oxå. Hoppas du slipper att bli sjuk, jag är lindrigt sjuk om man jämför med halsont =)Kram

2008-04-15 @ 20:01:24
URL: http://pajzon.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0