Första tanden!

Jupps den trängde igenom helt igår, den envisa elaka lilla bissen som plågat Snorpan i omgångar.  Lite gulligt, lite skrämmande... ahhh min pyttelilla bebis ju!! Lördag idag och jag har inte gjort många knop. Tagit lite tvätt, dammsugat en sväng och myst med Snorpan en hel del. Har egentligen en massa borden, ska göra och måste få gjort, men har faktiskt ingen som helst lust idag till alla måsten. M är och handlar brädor till altanen, det mesta av det gamla är borta nu och snart är det dax att börja bygga upp igen. Roligare så - att riva är ju bara ett nödvändigt ont. Ett måste göra innan det roliga tar fart. Jaha å vad ska jag själv göra idag då? Hade först planer på att ta mig in till stan en runda, får se det är ju inte försent ännu, långlördag som det är. Om lusten och orken infinner sig så borde jag kanske istället gå ut och påbörja uppfräschningen av trädgårdsmöblerna. Skulle t.om. vara lite kul att göra det, men antar att Snorpan vaknar innan jag ens hinner plocka fram de nödvändiga prylarna. En nackdel med att Snorpan vägrar sova på rygg är att hon inte sover längre stunder i vagnen. Vågar inte ha henne på magen däri och därför sover hon bara under tiden som vagnen rör sig. Inte särskilt lätt att måla och köra vagn samtidigt.



image120
Ge mig en tandborste mamma!!

Kommentarer
Så här sa: missbumblebee

Hahah, vilken söt en! Skulle inte du kunna gå in på min blogg o hjälpa mig med ett klädval som jag ska göra?
Ha en underbar helg! ;)

2008-04-26 @ 14:03:39
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Så här sa: Caroline

Vilken liten sötis!

2008-04-26 @ 14:05:23
URL: http://carolineannamaria.blogg.se
Så här sa: Carro

Ibland har man alldeles för många måsten, skönt o bara skita i det ibland :) Hoppas ni iaf haft en mysig dag hemma. ILY!!

2008-04-26 @ 15:19:54
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0