Glad babysimmare

Promenad och fika i stan igår. Hittade inga kortärmade bodies, men det blev ett linne till Snorpan och ett par solglasögon till mig. Köpte också en Marimekkoburk till Snorps som hon kan ha vällingpulver i när det blir dags. Babysim idag! Supermysigt, denna gången var Snorpan verkligen med på noterna hela tiden. Hon "pratade" förtjust i vattnet, sprattlade, skrattade och var hur lycklig som helst. Även duschen efteråt var toppen och det var en trött men glad Snorpan som sov gott i bilen hela vägen hem. Tar visst på krafterna att simma, för nu sover hon igen =) Innan badet var vi hos mams å hälsade på. Att fika på kaffe och mams nybakade bröd är ju aldrig fel =)


Ikväll blir det KiBox med Laline, ska bli kul, men man trött som f-n efteråt. Kroppen får sig verkligen en ordentlig genomkörare, vilket iofs är välbehövligt. Sen får man väl se till att hålla lite koll på kvalserien ikväll, det ser ju just nu bra ut för Malmö och Rögle. Gött, hoppas som sagt på dem och ett av skälen är att jag vill kunna se flera FBK-matcher nästa säsong ;)


image109
Redo för plurret =)

Kommentarer
Så här sa: Carro

Kul att Alice var med på noterna idag! Kanske vi kan åka till badhuset en dag? Varmvattenbassängen =) Snart kommer jag till er, sen BOXNING! Klart det ska bli MIF och Rögle som ska gå upp, då kan vi heja massor på FBK! ILY!

2008-04-08 @ 16:59:41
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0