Glad bebis igen =)

Lugn torsdag. Sovmorgon imorse, M var hemma och skickade pojkarna till skolan. Alice vaknade och ville ha mat vid sjutiden, men både jag och hon sover ju när hon äter =) Så jag sov lääänge idag, men inte lika länge som Snorpan, hon sov till 12! Behövde nog sova ut ordentligt efter sin gnälliga dag igår - idag har hon varit på topphumör igen =)Körde  in till stan en runda när Alice vaknat. Var meningen att vi skulle tagit en promenad dit men klockan blev ju hur mycket som helst innan Alice ätit och vi var klara med allt. Fick 500:- på HM i bonus häromdan =) Blev en ny vårjacka, och hipster till mig och så blev det fleecejacka och kalsonger till Lilliz. Sen behövde Alice också en jacka, vissa dagar är ju riktigt varma nu och overallen känns för mycket. Så vi letade vidare och hittade superfin jacka (den som vågar kan ju gissa var!?!) och ny mössa till henne. Ett par röda fleecebyxor blev det också. SÅÅÅÅ fin blev hon! Ta del av resultatet nedan ;) Nu ska vi äta lite och sen blir det badhuset =)

image115
Snygging =)

Kommentarer
Så här sa: Carro

Sååååå underbart fin hon blev :) Hon är en riktig snygging! ILY!

2008-04-17 @ 21:05:15
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0