Gnääääll...

BVC imorse och Snorpan följer kurvan både vad det gäller längd och vikt. Jag ammar ju nästan varje mål ännu, men senaste dagarna har hon varit jättebökig med maten, hon har inte alls varit pigg på att ammas och jag har fått ge flaska flera gånger. Idag har hon varit riktigt gnällig och knappt velat äta alls. Att ammas har det inte varit tal om utan jag har fått ge henne flaska flera gånger för att öht få i henne mat. I förmiddags var i på Barbacka, träffade Malin å Albin. Lite fika, lek och prat blev det - tillsammans med en tjurig och gnällig Alice. I eftermiddags när vi kom hem var hon jättearg och ledsen och ville absolut ingenting. Fick för mig att hon hade ont någonstans, så jag gav henne lite alvedon och efter en stund så somnade hon. Nu ikväll när alvedonen slutat verka har hon varit gnällig igen. Hon är väldigt svullen i underkäken, men inte kan det väl vara tänder på gång redan?! Nåja nu sover hon iaf, får väl se hur det blir när hon vaknar. Kanske är en släng av detsamma som jag har i kroppen. Känner inte mig helt ok idag heller. Trött, ont i huvudet och allmänt hängig. Sen e jag sur också! Vet att det är en världslig sak, men Snorpans MOLO-bodysuit med stjärnor som jag bara äääälskar skulle tvättas ikväll och gissa om jag blev ilsk när jag upptäckte att den var full av rosa små fläckar! Har ingen aning om vad det är, men ghaaaa vad less jag blir om det inte går bort =( Håll tummarna, den snurrar för fullt i maskinen just nu.



image113

Kommentarer
Så här sa: Carro

Tråkigt att det varit en gnälldag, men inte mkt o göra när man inte vet vad som är fel riktigt! Hoppas du snart känner dig bättre o jag håller tummarna för att bodysuiten blir ren o fin igen! ILY! Pusskram

2008-04-16 @ 20:47:40
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0