Grattis Rögle =)

Besök av C och E i förmiddags, mysig vagnpromenad nere vid sjön och sen lite fika på det. Alltid kul att träffa dem, tragga bebisar, vagnar, kläder... ja en massa tragg blir det =) M e sjuk och har varit hemma hela dagen, stackare en rejäl förkylning det där. I eftermiddags var vi på Team Sportia. Köpte lite nya träningskläder, var på tiden - de jag hade kändes rätt tradiga och inte så kul att träna i. Ingen box ikväll dock, gick ju inte att missa kvalserien i hockey. Laline å Linus kom hit en runda. Kaffe, glass och en massa hockey blev det. Ja shit vilken underhållning det bjöds på, vilken upplösning på hela kvalserien. Även om jag gärna sett Malmö och Rögle till elitserien är jag ganska nöjd med resultatet. Galet kul att åtminstone Rögle gick upp. Kommer definitivt att bli besök i Ängelholm den kommande säsongen, vill inte för något i världen missa när Färjestad spelar där =) Brynäs hade gärna fått spela i allsvenskan för min del... Fast det är klart, det är rätt kul när Färjestad tvålar till dem ordentligt, för FBK har ju överlag ganska lätt för Brynäs och brukar vinna oavsett om de spelar i Gävle eller hemma i Karlstad =) Denna säsongen blev det ju hela 4-1 i matcher och 24-10 i målskillnad *Älska Färjestad*  

Fredag imorgon. Gött!!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack för den statistiken. Inte fel o veta ju. Jag har ju hela tiden hört det motsatta "Brynäs har så läääääätt för Färjestad" (TJATA!!!) Så jäkla kul med brödrarna Jönson i elitserien =) ILY!

2008-04-11 @ 09:32:16
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0