GRATTIS

Delar ut ett par GRATTISKRAMAR idag:
-Fredde fyller 22! Megagrattis till dig!

-Carolinus har köpt hus =) Supergrattis till er!


Sol, vår och äntligen börjar det hända lite på altanen. Börjar faktiskt hoppas på att vi ska kunna vistas där i sommar. Mams å paps var här ikväll och vi fick lite hjälp med att fixa, tack för det! Behövs verkligen. Önskar att jag kunde gjort lite mer själv så det blir klart, men med en Alice som mest är arg och ledsen är det inte lätt. Ont i munnen idag också och allmänt gnällig. Mest bära och mysa som hjälper när hon är såhär. Mellansyster var här i förmiddags och vi fikade lite. Sen tog jag och Snorpan en lång promenad. Numera gillar hon att åka vagn... jag har nämligen tagit bort botten i mjukliften så det går att höja upp sitsen. Snorpan är helnöjd nu när hon kan ligga och titta, måste ju se vad som händer runtomkring, vill inte bara ligga ner och glo rakt upp i suffletten *bebisfasoner*  =) Själv älskar jag att vara ute och gå med henne, särskilt nu när vädret är såhär. Ahhh ge mig mer sol, vår och värme!




image119
LÖÖÖÖVE YOOOO!!!

Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack love!!! Så skönt att det händer lite på altanen :) Söta Alice då!! ILY!

2008-04-24 @ 15:19:56
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0