Grubblerigrubblera

Helgen slut och dax att sova. Känner mig lite down ikväll. Vet inte varför egentligen, men antar att det beror på att jag ibland har en förmåga att fastna i grubblerier. Det där med att springa iförväg och oroa sig är ju verkligen typiskt mig =( Låter kanske dramatiskt, men det är inte så farligt. Det jag funderar på just nu är framtiden och vad jag ska göra med den efter mammaledigheten. (JA jag vet Alice är tre månader och jag joggar ju inte i förväg precis - jag rusar!) Skulle så gärna vilja göra något annat och tänka sig, jag vet faktiskt vad! Så många saker som måste klaffa bara. Min positiva sida säger att man ska leva sina drömmar och våga tro på att det kommer gå vägen, medan den negativa delen såklart bara ser hinder. Men jag vet ju att man själv skapar sin egen verklighet. Hmm.. Borde sett till så jag hann iväg på jympa idag, när jag tränar får jag ur mig en massa negativ energi och fyller ist på med positiva tankar och välbefinnande. Dessutom får jag fart på huvudet och kan då lättare hitta lösningar på de grubblerier som för stunden inkräktar på tillfredsställelsen. KiBox på tisdag =)

Natti

image108


Kommentarer
Så här sa: Carro

Klart det bli KiBox imorron! Vi får lära oss att tänka annorlunda! Svårt är det, men det går! Vi MÅSTE fixa så "vår dröm" blir sann! ILY!

2008-04-07 @ 16:33:27
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0