Hej söndag!

Söndag idag, just denna veckodag har i många år, av mig, betraktats som sjudagarsperiodens tråkigaste dag. Varför egentligen? För att det är måndag imorgon?!! JA imorgon ja, men IDAG är det ju söndag. Snacka om att springa iförväg och tjura över nåt man inte kan påverka :S (Hmm.. vaddå Carpe diem) Var på Eko:- igår, utemöblerna var på G där men ännu så länge fanns där inget som tilltalade precis. Nåja vi är ju bara i planerarstadiet på altanen ännu och det lär dröja innan vi behöver möblerna, så det finns gott om tid att titta runt och fundera. Har en jätteful blå grupp i trä där ute nu, som det egentligen inte ä något fel på alls... ja förutom den fasansfulla färgen då. Förresten hur man nu kan välja en sådan färg?? Nej, det är inte jag som valt den. (Vi fick nämligen möblemanget när vi flyttade hit och det var då så gott som nytt, det enda de f.d. ägarna av möblerna hunnit med var att förstöra dem genom att kladda en äcklig fulblå färg på dem) Såg iaf ett såå snyggt bord (med fula stolar) på Eko i svart och knäckte själv den geniala idén att vi kan måla våra möbler likadant. Blev plötsligt väldans sugen på att inreda i rött och svart. Så målning av det gamla får det bli men oavsett så ska vi ha ytterligare en möbelgrupp, den vi har räcker liksom inte till.

Idag står tvätt, handla och ett besök hos M´s mamma på schemat. Hoppas också på att det finns tid över för att pass på Friskis, måste röra på mig - mår så mycket bättre när jag gör det.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Ja rött o svart hade ju varit coolt där ute :) Och måla på, det kommer säkert bli asbra! ILY!

2008-04-06 @ 13:06:45
URL: http://carolinus.webblogg.se
Så här sa: Pia

jasså möblerna har en fullblå färg.. undra vem du fått dom av... men de blir säkert fina när du kladdat på en ny färg.söndagar är hemska tycker jag oxå.

2008-04-06 @ 13:41:53
URL: http://pajzon
Så här sa: Carro

Blev det medelpass idag? Klart vi ska fika latte. Får kanske bli imorron eller på ons? Tis blir väl KiBox? ;) saknar dig mä! ILY!

2008-04-06 @ 20:51:16
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0