KiBox

Snygg min blogg är va?! Tack Laline för att du fixat den, så vårig och vrålsnygg =) *Like Marimekko* Måste vara ett under att jag kan sitta här idag. Var på Friskis igår. Har visserligen varit på mammabarn-jympan några gånger, men igår kastade jag å Laline oss in i ett KiBox-pass. Kanske inte det bästa kom-igång-alternativet, men ska man anta en utmaning ska den väl va rejäl eller hur? Skönt att komma igång i alla fall och hur som helst så känns det helt ok idag, men det kanske blir värre imorgon?! Brukar ju vara värst andra dagen efter träning... Idag tog vi en välbehövlig sovmorgon =) Ja Snorpan sover ännu, galet då klockan är över ett! Hon var vaken en runda vid tiotiden, men trött som hon var somnade hon direkt igen. Behöver väl vila rejält efter pärsen på babysimmet igår ;)  Får bli en väldigt lugn dag idag. Möjligtvis blir det en runda till Maxi, tråkig shopping.. men hopplöst tomt i skafferi och kylskåp =/


Kommentarer
Så här sa: Carro

ajajaj överallt nu ju! Men vill man bli stärkare än stärkast så får man ju träna!! :) ILY!

2008-04-02 @ 22:07:59
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0