Skriiiiiiik!!!

Om Alice var gnällig i förrgår är det ingenting emot hur hon har varit idag... Skriiiik!!!! Var hos C och E i förmiddags, fika och promenad. Snorpan var vaken nästan hela promenaden och gnällde under hela tiden. När vi kom hem från promenaden igen så ville hon absolut ingenting. Fick efter trugande i henne lite mat iaf. Sen var hon ledsen konstant =( Bar på henne, vaggade, försökte somna, amma......  ingenting ville hon! På vägen hem somnade hon i bilen men vaknade så fort jag parkerade på uppfarten. Tårar igen! Upptäckte att det blödde i underkäken, som också är väldigt svullen på henne och jag antar att det faktiskt är en tand på gång. Kan ju ta tid innan den spricker igenom, men det är ju säkert anledningen till att hon är så ledsen iaf. Stackars min lilltös, gör ont i mig när hon har ont :'( Efter lite alvedon så sover hon nu äntligen gott.

Själv är jag inte heller på humör idag, känns riktigt BLÄÄÄÄ faktiskt. Ja det mesta känns TRIST! Å jag tänker inte be om ursäkt för att jag faktiskt delar med mig av min tristess =( 



image116

Kommentarer
Så här sa: Carro

Åhh love, inte ska du va ledsen! Varför är du det? O stackars sprallisen. Hoppas hon snart slipper det onda! ILY!!!

2008-04-18 @ 16:35:50
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0