Snott inlägg, men med egna svar

Slösurfade bland bloggar och hittade den här som jag fyller med egna svar. Sno den om du vill och fyll på med lite eget tänk.  Trevlig valborg.

EN KLOK SAK NÅGON ANNAN SAGT:

Everything will be ok in the end, if it´s not ok, it´s not the end


TVÅ NAMN DU GÅR UNDER

Amanda

Mandis

TRE SAKER SOM SKRÄMMER DIG
Att något hemskt händer någon jag älskar

Samhällets utveckling vad gäller den minskade respekten för medmänsklighet, bristen på empati och den ohyggliga självcentreringen(som väl snart måste ha nått kulmen?) som råder nu.

Att tiden går så ofantligt fort.


FYRA SAKER DU HAR PÅ DIG

Strumpor från PO.P
Jeans från HM

Linne från HM

Kofta från HM

(oj tråkig jag är..)


FEM SANNINGAR
Jag mår bra när jag spenderar min tid tillsammans med människor jag tycker om

Jag tror på ett evigt lärande och på att man har en skyldighet att aldrig sluta utvecklas som människa

Som man tänker - så blir det

Det man kräver av andra måste man kräva av sig själv

Kärlek och respekt, svårare än så är det inte.


SEX SAKER JAG VERKLIGEN VILL HA
Ett jobb som gör att det är kul att kliva ur sängen varenda morgon

Massor av tid till mig själv

Massor av tid ensam med M

Massor av tid till min familj

Massor av tid tillsammans med andra jag tycker om

En garderob som rensar och fyller sig själv =) (materiell tillfredsställelse, men va f-n man måste väl inte va så jävla präktig jämt :)


Kommentarer
Så här sa: Mämme

Vilka sanna ord som borde vara så enkla att leva efter Tyvärr finns det alldeles för mycket egoism och missunnsamhet i världen. Hoppas att du får allt det där som du önskar, men jag är tveksam till det där med garderoben. Kram Mämme

2008-05-02 @ 09:57:00
URL: http://carolinus.webblogg.se
Så här sa: Mandis

Hej Mämme! Kul att du läser =) Hoppas allt är bra med er! Ja egoism och missunnsamhet påträffas tyvärr i överflöd. Antar att det enda man kan göra åt det själv är att städa bort energitjuvarna och omge sig med människor som verkligen berikar livet. Hihi..ja det där med garderoben är väl mest önsketänkande, men carro är iaf en mästare på att hjälpa mig att fylla den =) Kraaaaam Amanda

2008-05-04 @ 23:00:03

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0