Söndag!

Varit på konfirmation hos bästa Becca idag, finast var hon som vanligt =)  Har på det hela taget varit en bra dag idag... Förutom en dust med Lilliz ikväll som inte alls kändes ok. Tack och lov är det utrett nu och jag tror det kommer bli bra. Han ska vara ledig tillsammans med mig den här veckan, egentligen är det ju skola må-ons, men Lilliz var hos doktorn i fredags och han ska medicinera i en månad nu för sin krångliga mage, så vi pratade och gosade lääänge ikväll och vi kom fram till att det nog är bra om han slipper skolan de första dagarna med medicinen.  

Ikväll blev det lite fixat här hemma. M målade på altanen, Laline hjälpte oss med Snorpan (tack Bästa!) så jag var ute och tvättade alla utemöblerna med målartvätt och så hann jag faktiskt måla en bänk också. Tänk vad lite som krävs för att man ska kunna känna sig flitig ;) Tror faktiskt det kan bli riktigt bra med svarta möbler, nytt och fräscht piggar upp. Vann dessutom en ursnygg brun/vit Katvigsuit till Snorpan på Tradera, en likadan som hon hade som nyfödd. Har letat efter den på varenda hemsida som säljer Katvig sedan hon växte ur den pyttelilla hon hade då, men den har tyvärr varit slutsåld överallt. Hittade en helt ny på Tradera för två veckor sedan och auktionen gick ut ikväll, gissa vem som vaktat datorn =) Fick den dessutom billigt, vilket jag inte vågat hoppas på. Nä nu väntar snart sängen, Snorpans mage har också krånglat så vi har sovit ganska dåligt inatt.


image122
<3 dig!!

image121
Så här ser fina Katvgsuiten ut =) (Liten Snorpa i strl 56)

Kommentarer
Så här sa: jenny

söt blogg du har :)

2008-04-27 @ 23:02:58
URL: http://jnyyy.blogg.se
Så här sa: Carro

Vilken tur du vann suiten till Sprallisen :) ILY!

2008-05-01 @ 09:16:07
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0