Tååååålamoooood

Måndag igen. Letar på nätet efter att-göra-efter-mammaledigheten. Vet att jag inte ska rusa sådär och ärligt talat så tror jag det fixar sig, men jag och mitt tålamod.. När jag vill något, då vill jag det NU, direkt, bums. Typiskt mig! Egentligen vill jag ju ha en lång ledighet med Alice nu, men det jag också vill är att veta hur det blir efteråt. Avskyr ovisshet! Dessutom har vi ju knäckt vad vi vill göra, Laliiiine!!!!!! Ja vi får väl se till och kolla vidare. Idag ska jag med mellansyster till stan. Så underbart vårväder ju. Snorpan behöver ett par kortärmade bodies, får väl se om jag kan hitta det, i vilket fall så blir det ju fika och promenad. Å bara det är ju fint =)


Kommentarer
Så här sa: My

Hoppas det ordnar sig med allt :) Fin blogg förresten!

2008-04-07 @ 10:14:27
URL: http://mylika.blogg.se
Så här sa: Anonym

Hoppas ni hade en härlig dag på stan. Det där med att göra ngt fixar sig alltid. ILY

2008-04-07 @ 13:18:01
Så här sa: Carro

Klart vi ska fixa det! Jag vill o du vill - det ska gå! Shit va lika vi är...gillar inte heller ovisshet, svårt att leva i nuet o rusar därför i tiden! ILY!

2008-04-07 @ 16:31:38
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0