Vårsol, grilla, glass =) och spruta =(

Solen, våren, värmen, ahhhh mig älskar!! Imorse var jag å M med Snorpan på BVC. STELKRAMPSSPRUTA! Fy f-n vad jag tyckte synd om henne, jag hatar sprutor - men hade kunnat ta tio om bara Snorpan sluppit undan. Hur som helst så klarade jag inte av att vara kvar i rummet när det väl var dags för henne att bli stucken, jag överlät det fegt till hennes pappa och satte mig dystert i väntrummet. En sköterska som gick förbi tittade konstigt på mig där jag satt med händerna hårt för båda öronen. Försökte tänka bort bort bort att de andra sidan dörren just stack min älskade lilla flicka. Att tänka bort det lyckades sådär kan jag säga men efter bara en liten stund kom tant-BVC ut och sa att Alice var klar. Hon hade blivit lite ledsen men var redan glad igen när jag kom in i rummet. GRRRROOOO sa Alice glatt när hon fick syn på mig och min puls kunde så smått återgå till det normala. Efter BVC-besöket gick vi in till stan, fikapaus på Zekes för både oss och Alice och sen blev det en liten promenad i stan innan vi gick hemåt. Så härligt med långa vagnpromenader i vårsolen. Ikväll var det grillpremiär. Japp är det vår så är det! Efter det så fikade vi på glass som bästa Laline tagit med sig. Glass, grilla, promenad med mina älsklingar i vårsolen, Zekelatte, besök av Laline... ja sånär som på Snorpans spruta har det varit en perfekt dag =)


image100

Kommentarer
Så här sa: Carro

Stackars snorpan! Sprutor är äckligt! Tack för att jag fick komma igår IGEN! ILY!

2008-04-04 @ 09:55:52
URL: http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0