Återträff

Förmiddagen tillbringades hemma. rensade bl.a Lilliz garderob - inte kul! Blir aldrig mycket kläder över när man väl tar tag rensningen. i eftermiddags var jag och Alice i Åhus.  Återträff på babymassagen. Jisses vad alla bebbar blivit stora under sommaren. Mysigt var det att träffas, fika, massera och bara prata lite med de andra mammorna. Tyvärr hade "kloka" jag givetvis glömt att vi skulle vara på SPA-avdelningen och därmed även bada efteråt. Bikinin låg kvar hemma, men Alice fick till sin stora glädje bada iaf. Snorpan älskar att bada! Ser ganska knas ut när hon ska "smaka" på vattnet för givetvis lyckas hon alltid köra ner näsan för långt så det blir en kallsup av det hela =)

Nu dax att duka middagsbordet!

Kommentarer
Så här sa: Carro

JAAAA fika imorron! Vi hörs under dagen! Synd att du glömt att ni skulle va på SPA-avdelningen idag...men ni hade nog mysigt ändå! Ses imorron nu ska jag zzzzova! ILY!

2008-08-21 @ 21:56:23
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0