Det går emot...

...höst. Ja de känns åtminstone så. Känns verkligen som om sommaren passerat nu. Gör inte mig så mycket, tycker det ska bli ganska mysigt att kura höst... tända ljus och mysa höstmörker. Hade egentligen tänkt att göra garderoben höstfin ikväll, men den innehåller absolut inget roligt så jag la tiden på att fixa bloggen ist. Nåja än kan det ju bli varma, fina sensommardagar och skulle det dyka upp en är jag inte sen till stranden kan jag lova =)

Idag blev det frukost hos mams. Jag och Alice körde dit när Snorpan behagat vakna. Iofs skönt att hon sover en stund på morgonen så man kan njuta kaffe när de andra är på väg till skolan. Inatt vaknade hon dock. Hungrig och arg! Inte konstigt kanske med tanke på det lilla jag lyckats pilla i henne i matväg igår. Skönt att hon ätit betydligt bättre idag. Går ju åt en hel del energi nu, hon är i ständig rörelse min lilla Snorpa =) Är nog bara en tidsfråga innan hon kryper riktigt, hon ställer sig redan på alla fyra och gungar och ibland lyckas hon även ta ett skutt framåt, ser ganska kuligt ut faktiskt! Ahhh älskar att tillbringa dagarna med min bebsing <3

Nähäpp nu har jag suttit här... ja alldeles för länge.




Snart har jag fått kläm på det här =)

Kommentarer
Så här sa: Carro

Åh va fin bloggen blev, nu blev jag sugen på att göra om min igen :) Jag får väl hålla med om att (även om det inte varit mkt till sommar i år) jag oxå längtar till hösten. Blä vad jag har tråk idag, hoppas vi kan lattefika imorron så jag får underbart sällskap! ILY!!

2008-08-21 @ 13:19:53
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0