En bra dag

Idag har det varit en jättebra dag!! Inte bara för att det är fredag utan av flera olika anledningar. Jag och Alice följde Linus till skolbussen imorse sen passade vi på att ta en riktigt lång, härlig promenad. Väl hemma igen fick jag först mig en glad överraskning och sen fick vi i oss lite frukost =) Det blev också en snabbdusch och därefter bar det vidare in till stan för mammaträff på Barbacka. Trevligt som alltid! Efter det träffade vi bästa Carro och det blev en mysig stund på stan. Träffade även mina päron i stan och de hängde på vår fika, självklart på Zekes. Kuligt! Blev en liten shoppingrunda efter det och jag passade på att köpa doppresent till storebrors bebis som döps på söndag. Sen gjorde jag något som jag nu i efterhand tycker känns väldigt bra och som ger mig lite lite förhoppningar inför framtiden. Inte för att jag tror så mycket på just det här, men det är ett steg i rätt riktning iaf... och önska kan man ju få! (oj kryptiskt det blev ;) Jaja , hembakad pizza blev det ikväll och mera mys. Kort och gott en väldigt bra dag. Den bästa på länge faktiskt.

Tack Bästa för ditt sällskap, du betyder!!!!



<3 Världens bästa flickor <3

Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack själv!! Ni är dom bästa och finaste :) ILY!!!

2008-08-23 @ 17:27:07
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0