Funderar

Igår var en bra dag. Bästa Carro var på UL och allt såg bra ut med lill*bus. *Grattis* Spännande med deras bebis ju =) Igårkväll hade vi systerträff. Trevligt, tack för det! Idag har jag varit hos C å E och mamma-bebis-fikat. Fast E är stor nu och har precis börjat inskolas på dagis så bebis kan man väl knappt kalla henne längre.

Resten av dagen har ägnats åt att skriva. CV och personligt brev. Får se varthän det kan leda. En sak är säker iaf och det är att jag efter  mammaledigheten vill jag göra något helt annat. Egentligen vill jag och har planerat att vara ledig lääänge till, men skulle rätt jobb dyka upp så får jag kanske tänka om och ta chansen när den ges? Men jag vet inte... Hade jag verkligen varit beredd att börja jobba snart?!! Enda alternativet hade ju varit att Alice isåfall är hemma med M de dagar jag är iväg och jag skulle definitivt inte jobba heltid, max halvtid... Men nej... jag vet inte, min mammaledighet kommer ju inte tillbaka.. fast å andra sidan riskerar jag kanske att vara fast på mitt jobb i evighet om jag inte tittar efter annat redan nu?!

Letar vidare, grubblar vidare och förmodar att jag inte kan göra så mycket mer än så...

Nighty


 
KÄRLEK    GLÄDJE    LYCKA


Kommentarer
Så här sa: Carro

Håller tummarna för jobbet love!!! Hoppas, hoppas, hoppas du får det! PussKram! WE LOVE YOU!

2008-08-28 @ 11:41:28
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0