Promenad

Det som började som en riktig tråk-dag blev till sist riktigt bra. Jag, Alice och Mattias var inne i stan en liten stund i eftermiddags när Lilliz tränade hockey. Vi hade egentligen inga ärende dit men jag gick och tittade på ett halsband som jag gärna vill ha någongång =) Sen gick vi till Tivoliparken och Snorpan fick till sin stora glädje gunga. Alice somnade en stund i vagnen och vi gick en liten runda nere i parken.  Ikväll blev det en lång härlig promenad, vi gick till Nosaby, Max tränade och vi tittade på när A-laget spelade. Matchen var inte särskilt intressant för min egen del, men promenera är härligt! Alice åkte med i vagnen och pojkarna cyklade. Näpp nu ska jag packa lite saker, hade tänkt hitta på något under morgondagen med barnen. Det är ju sommarlov =)

Kommentarer
Så här sa: Mellizz

Skönt med promenader inte alls fel! Halsbandet kan man önska sig när man fyller år o det är ju inte länge dit =) kram kram ses snart Mellizz

2008-08-14 @ 19:24:57

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0