Skolstart!

Nattat barn, packat frukt och lagt fram morgondagens kläder. Laddat för skolstart. Nu är det verkligen vardag på gång och gissa vad, det ska bli riktigt skönt. Rastlösheten hos grabbsen blir allt mer påtaglig, det är skönt att vara ledig men jag tror faktiskt att alla ser fram emot att få komma igång igen, träffa kompisar och leva i det invanda mönstret. Det har varit ett långt sommarlov. En fördel med föräldraledighet är att det gynnar alla barn i familjen. Någon frita behövs inte, varken på lov eller efter skoltid. Själv ser jag fram emot lite lugnare dagar. Det är ju bara jag och Alice hemma här under några timmar. Nu blir det läge för promenader igen, mamma-barnjympa, babysim, mammafika och så får vi ju börja besöka öppna förskolan. Snorpan är stor nu =)



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0