Trygghet?

Torsdag.. var  i valet och kvalet om vi skulle hitta på något i förmiddags. Vet att det är babycafé på en öppen förskola i närheten och kände mig lite sugen på att köra dit. Hade också tankar på att ta en runda till stan, behöver byta en body som jag felköpt till Snorpan. Efter att jag fått iväg grabbsen till skolan, jag å Alice ätit frukost och varit i duschen kände jag dock inte för något av det. Hoppa i mjukaste brallorna och bestämde mig för en riktig mamma-Alice-hemma-mys-dag. Vid det här laget var min flicka väldigt trött, hon sover oroligt om nätterna just nu och det känns. Kröp ner i sängen med min älskade bebis som nuförtiden helst vill sova på mig. Hon somnade på mitt bröst och jag låg och tittade på henne länge länge. Kärleken till henne är så otroligt stark och jag är oändligt tacksam över att hon är här hos oss. Slumrade till lite efter en stund, pigga och utvilade vaknade vi 1,5 timme senare. Gos och mys i sängen sen var det lunchdax.

Just för tillfället är Alice otroligt mammig och pappig. Ofta funkar det att andra tar henne men är vi bara hemma kan vi inte lämna rummet utan att hon blir ledsen. Ska helst bäras och vara med hela tiden. Vägrar somna ensam i sin säng, utan vill som sagt helst somna på mig. Vaknar om nätterna och ska sova hos oss, jagar mig i sängen för att få ligga nära, nära... Varför? Jag vet inte, kanske har hon bara extra behov av trygghet just nu.






 <3 FÖRALLTID <3

Kommentarer
Så här sa: Miian

WOW vilken underbar bild på er!

När är lillan född?

kramis

2008-08-28 @ 20:14:31
URL: http://miian.blogg.se/
Så här sa: Mellizz

Vilken vacker bild! Kram till er båda :)

2008-08-28 @ 21:52:42
Så här sa: Sara

Oh, söta ni! Blir blöt i ögat av den fina bilden ju....snyft

Kram

2008-09-09 @ 10:25:36
URL: http://sara75.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0