Lucas födelsedag

Idag fyller min älskade storkille 11 år. Kan inte förstå var tiden tagit vägen. ELVA år... känns som om det var igår jag för första gången höll han i min famn. Detta lilla knyte som väckte så otroligt starka känslor i mig. Han vände fullkomligt upp och ner på hela min tillvaro och plötsligt förstod jag meningen med livet.  Aldrig förut hade kärleken varit så stark och aldrig någonsin tidigare hade jag anat att man kunde älska så villkorslöst. DÅ var det bara vi, han och jag och ingenting annat var viktigt... Tiden har gått, mycket har hänt men en sak förändras aldrig... JAG ÄLSKAR DIG min älskade LUCAS!!


                  




Kommentarer
Så här sa: Carro

Tiden går fort! Man ser faktiskt likheten mellan Lucas o Alice :) Hoppas han är nöjd med dagen igår o idag! Puss ILY!

2008-08-10 @ 23:52:59
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Mellizz

Stora grabben nu o vilka härliga bilder du har lagt in! Kram

2008-08-11 @ 21:50:39

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0