Födelsedag!

Idag fyller jag år =) Mysmorgon med Alice är ett utmärkt sätt att starta en födelsedag med. Alice har sovit uselt inatt så vi tog en soft morgon med mycket lugn och mys. Självklart var Snorpan trött och hade behövt vila men näpp! Bestämd tös det där och varken sömn eller mat  är något som tilltalar älskling för tillfället =/ Hon lyckades dock somna sisådär vid halv tolv, antar att hon liksom hade pejlat in att vi hade en tid att passa då vi skulle vara i stan klockan tolv för födelsedagsfika på favoritfikastället med mitt favoritsällskap. (Japp Zekes och Bästa Laline). Men det var ingen fara Alice vaknade såklart så vi hann i tid! Sova en kvart är väl alldeles lagom :S
 
Ikväll var Carro, M´s mamma och  mina päron här på middag. Trevligt! Fick såååå fina saker i paket =) Underbara rosor av min M <3 Fick också en cykelsits till Alice av honom. Äntligen kan vi cykla jag och lilltös, jag tycker det är underbart härligt att cykla och nu är ju Snorpan så stor att hon kan åka med =)  Av mina föräldrar fick jag en trisslott och Boda Nova glas. Glas fick jag också av mitt söta gudbarn Rebecca. Av allra bästaste Bästa Carro och Linus fick jag Marimekko bringare+glas (älska Marimekko).  Underbara presenter och jag är verkligen glad!  TACK TACK TACK TACK för ert sällskap och för att ni gjort min dag till en superfödelsedag.





 


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0