Hockey(!!)

Vaknade med ett ryck imorse. 09.50!! GHAAAA BRÅTTOM! Mellansyster kom kl 10, vi skulle till stan. Självklart hade jag inte brytt mig om att ställa klockan, Snorpan vill ju alltid upp senast klockan nio men näpp inte idag. Lite stress, men sen blev det stan. En mysig förmiddag hade vi och jag fick fixat lite paket till Lucas som fyller år på söndag. Självklart blev det fika också =) Resten av dagen har spenderats hemma. Städat lite (bläää det var varmt!) sen var det dax för grabbsen att träna. Hockeysäsongen drog igång idag! Galet men sant. Hur kul det är är med hockey så kändes det lite sjukt att släpa fram trunkarna i den här värmen. Tycker nog det kunde väntat någon vecka till, men Lucas och Linus var glada iallafall =)

Nä nu dax för en dusch!

Påminner om att jag snart lösenordsskyddar min blogg. Maila ([email protected]) eller kommentera om du vill ha lösen.

Hörs!





Hockeygrabbs mitt i sommaren!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Verkligen knas med hockey nu! Har varit varmt idag oxå ju! Galet, galet! ILY!!

2008-08-07 @ 22:47:51
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Mellizz

ja det är ju galet med hockey mitt i högsommaren! Trevlig var det i staden iallafall ses snart kram Marie

2008-08-10 @ 00:44:18
Så här sa: Nicke

Självklart vill jag ha lösen!

2008-08-12 @ 14:12:59

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0