Välkommen vardag

Imorse var det väckarklockan och inte Alice som väckte oss. Ovant, men helt ok. Så var sommarlov, ledighet och lata dagar tillsammans förbi.  Skickade barnen till skolan, myste med Alice och sen sov hon en stund igen. Fixade lite här hemma och när Snorpan vaknade åt vi frukost tillsammans. Inte särskilt mysiga måltider tillsammans med Alice för tillfället. Hon är ganska bökig vid matbordet, vill helst inte ät något (ev liiite macka bara) utan krånglar mest. Efter två skedar gröt, ett halvt glas juice på köksgolvet och ännu en fiasko-frukost till ända tog vi en lååång promenad. Alice som fortfarande var trött somnade efter en stund och jag gick, gick, gick... tills hon vaknade igen. Hem, fixa lunch - näpp Snorpan ville inte ens smaka på det. Fick bli en flaska med Nan, känns ju bra om hon äter något öht.

Nu ska jag rensa lite köksskåp, ikväll får det bli garderoben (om jag orkar) det är verkligen nödvändigt... men ack sååå tråkigt! =(



Äta??! Varför då??

Kommentarer
Så här sa: Mellizz

Ja nu är det vardag men det är rätt skönt det med! Tråk när hon inte vill äta tur man har laskan o ta till tack för senast! Kram kram

2008-08-19 @ 15:22:14
Så här sa: Carro

Skönt med vardag för er igen! Hoppas alicen snart vill äta igen! Söt är hon iaf! ILY!!!

2008-08-19 @ 17:33:29
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0