Äntligen fredag

Fredag, känns riktigt YES idag! Ser fram emot lite tid med älsklingarna i helgen. Jag och Alice tog en lååång sovmorgon imorse, skönt det. Sen hade jag sett fram emot lite mys tillsammans med Lucas som är ledig från skolan idag. Så blev det dock inte då han föredrog att åka och göra stan tillsammans med världens viktigaste tjej (just nu) istället (Det är inte mamma längre det.)  Ikväll har Lucas (musikklasserna) luciakonsert x2 och imorgon blir det till att gå upp tiiiidigt då de ska träffas redan 6.15. Klockan åtta är det dax för första konserten och då är jag där tillsammans med Bästa Carro, Linus och mamma :) Jag har tidigare år gått på fredagskvällen men imorgon är det ju självaste lussedagen och vad passar bättre än att starta den med världens finaste luciatåg?! Jo  lucia är faktiskt årets höjdpunkt när man har barn i musikklass. Återkommer med bilder från det imorgon:)

Idag har jag och Alice varit och hälsat på på jobbet. Kul att få träffa lite kolleger, prata lite och fika men nej jag längtar faktiskt inte tillbaks ett dugg ännu. Alicen lyckades dock med konststycket att charma dem allihop då hon var på toppen humör. Så självklart förstår alla att jag väljer att vara hemma med min stjärna lääänge :)

Nu dax att fixa fika till grabbsen :)



Kommentarer
Så här sa: Carro

Vilken tur att jag läste här då, jag trodde vi skulle kolla klockan 7....vet inte var jag fått det ifrån! Det ska iaf bli jättemysigt! ILY!

2008-12-12 @ 15:40:55
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0