Barnkalas

Ettårskalaset var toppen :) Nio nöjda, glada barn som trivdes och t.om "lekte" lite. Alice lekte mest vid A´s mickispis och jag tror jag kan konstatera redan nu att en spis blir en jättebra födelsedagspresent åt henne så småningom. Det bjöds på kakor och tårta och Alice fick smaka liiiite kaka - är man på kalas så är man :) Efter kalasandet var jag på friskis. Skönt det. Nu är M och tränar, pojkarna sover gott men nej just det - inte Alice inte! Vet inte vad som hänt men hon tänker visst inte sova om kvällarna längre. La sig i vanlig tid strax innan åtta ikväll och vaknade sådär en timme senare igen. Jag lät henne vara en god stund, försökte med att ge nappen och säga godnatt flertalet gånger men det gick inte. Till sist blev hon jätteledsen och fick komma upp. Fick för mig att hon kanske har ont av tänder som verkar vara på g i överkäken. Gav lite alvedon och tänkte försöka med lite välling men gav upp innan jag ens mätt upp vatten. Vällingen har bara spottats ut de senaste dagarna. Hon verkar inte alls vilja ha den. Så Stjärnan har precis ätit en portion gröt, klockan 22.15 på kvällen:S och är nu tilbaks i sin säng. Sova?! Nej jag tror inte det - hon ligger och pratar med "Bovvej" :S

Men JAG vill snart sova iaf!



***Fikar gör man på kalas!***


***Koka kaffe till mamma :)***


*** Kompisar ***


Kommentarer
Så här sa: Carro

Så fin hon är! Älskade liten tjej! Saknar er! ILY!

2008-12-10 @ 23:19:26
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0