Elva månader

JA! Elva månader, hade ju glömt att det är sista gången Alice fyller månader idag, nästa gång är det ETT ÅR! Lite läskigt faktiskt, men samtidigt är det en så rolig ålder just nu med alla ord som börjar komma och allt efterhärmande. Igår viskade jag tomte till Alice "TOTTE" viskade hon tillbaks, ahhh söte älsklingen  ♥

Världens längsta dag har det nog varit idag iaf. Blev ingen promenad, det var så väldigt kallt och jag tror inte den kylan gynnat Alice luftrör precis :/ Så idag har vi bara varit här hemma heeeela lååånga dagen. Bästa Carro å Linus kom på besök i eftermiddags som tur var, de sällskapade bort ett par timmar med mig och det var verkligen skönt det :) Var väldigt uttråkad ett tag. Nu har jag precis varit och lämnat grabbsen i ishallen, snart kommer kärlek hem och då ska jag sticka till friskis. Känns som om jag har massor av energi att göra av med :)




*** I ♥ you ***

Kommentarer
Så här sa: Carro

Åh snart fyller Alice ett år! Stora flickan :) duktig är hon oxå med alla ord hon säger! En riktig goding! Tack för fikan idag! PUsskram ILY!

2008-12-03 @ 19:55:59
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Ja tänk vad tiden går fort!! Snart ett år sen du det inte klokt känns som det var igår. Skönt o göra sig av med all energi på friskis! Kram Marie

2008-12-03 @ 20:18:00

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0