Ett bra slut på en j*vlig dag

En tråkig lördag fick iaf ett jättebra slut. Tack Bästa Carro och Linus för det. Jag, Alice och Max har varit hos dem ikväll. VI fick god mat och trevligt sällskap, det behövde jag :) Fast jag tvivlar på om Alicen är välkommen till bords där igen, jisses som det ser ut när hon äter! Fotona från Atelje Ingvar hade Carro å Linus också varit snälla och hämtat. Ahhh vilka bilder! Nu återstår bara att välja ut 9 av 18 bilder. Paketet skulle nämligen innehålla nio och man fick själv plocka ut de bästa, men hur ska jag kunna göra det?! Snacka om omöjligt uppdrag. Några ska iaf plockas bort och sen får vi köpa till några. Hon är underbar, fantastisk och sååå vacker min lilla stjärna. Så oerhört tacksam över att hon finns i mitt liv ♥



***Alice hade egen meny. Och eget bordskick***



♥ ♥ ♥



Kommentarer
Så här sa: sis

Wow vilken fin bild på tjejen i lådan. Förstår att de inte är lätt att välja.PÅK

2008-12-07 @ 16:26:42
URL: http://Pajzon
Så här sa: Carro

Jo hon får komma igen :) Bilderna var helt underbara, sötaste tjejen i världen! Tack för att ni kom, mysigt! ILY! Pusskram

2008-12-07 @ 17:33:07
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0