Fjärde advent

Fjärde advent. En fin dag, ja hela helgen har varit fin.  Jag, M och A tog en promenad till stan idag bara för att njuta av det härliga vädret. Några direkta ärenden hade vi inte (men jag hittade en jättefin klänning som jag ska ha på julafton!) det är så skönt att verkligen känna sig färdig med det som ska göras innan jul :) Vår lista på sådant som måste göras är visserligen ganska kort så nu återstår mest bara att vänta och mysa. Nåja lite julmat ska köpas in och knäcken ska kokas, men mer än så är det inte kvar. Så nu njuter vi bara. Jag älskar verkligen julen. Den lugna, stillsamma, älskade julen. Med tid för mys, tända ljus, spela spel, promenera, vara tillsammans. DET är en riktig jul för mig. Efter det att jag och pojkarnas pappa flyttat isär fick jag också lära mig att julen har många dagar.Förut tyckte jag att det var jul på julafton och sen var det liksom slut. Nu är det jul läääänge. I år ska pojkarna fira jul på julafton med sin pappa, känns helt ok för vi ska fira tillsammans på juldagen.

Dax att återgå till min älskade M. Vad hade jag gjort utan honom?! MIN KÄRLEK som gör mig alldeles varm i hjärtat och lycklig ända in i själen. Jag är lyckligt lottad.

Ha det fint




Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0