Fredagkväll

Varit på friskis! härligt =) Inte alls mycket folk på passet idag men själv tycker jag det är en utmärkt start på helgen! Nu väntar jag på att älskling ska komma hem, sen blir det hämtmat och ett glas vin eller tre ;) Ikväll får det nog bli idolfinalen faktiskt. Jag är inte alls intresserad av jippot men Lilliz älskar Idol och vill absolut se finalen så då får jag sällskapa antar jag. Kevin ska vinna tycker Lillix självklart. Själv har jag inte en aning, men det blir nog bra.

Ha en mysig fredagskväll!

Kommentarer
Så här sa: Marie

Jaha det blev hämtmat här med o ett glas vin mm gott jag antar att Lilliz har rätt håller oxå på Kevin fast jag har inte heller följt det denna gång känns lite uttjatat ha en trevlig helg p&k Marie

2008-12-12 @ 20:27:23

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0