God Jul

Hoppas ni alla haft en riktigt härlig julafton :) Det har vi! Alicen hängde på hela tiden och vägrade sova. Hon sov 25 minuter i fm då vi var på promenad och däckade sen inte förrän vi körde hem vid halv elva ikväll. Jaja ska man fira sin första jul så ska man klart göra det ordentligt :) Första julen firades hos farmor minsann. Julmaten var ok enligt Alicen som smakade hela tre alternativ. Ägg, prinskorv och köttbullar :) Tomten var hon inte alls rädd för, utan det gick t.om att få en bild i hans knä. Hon trodde dock han var en KA(tt) :) Många (nej inte överdrivet många) fina paketer blev det :) Höjdaren var nog den rosa dockvagnen, samt en docka som hon fick av Bästa gudmor å L. Lilla skruttan asade runt dockan hela kvällen och lärde sig t.om säga "kocka" AHHH söte älskling ♥

Om ni bara visste hur tacksam jag är över att ha fått uppleva denna dagen tillsammans med vår flicka. För två år sedan, när vi firade jul i en tid då jag inte kunde bli gravid, tvivlade jag starkt på att vi någonsin skulle få uppleva det här ögonblicket. Nu är Alicen här, mitt i bland oss och förgyller tillvaron för hela vår familj. Jag är så otroligt glad och tacksam över att det blev så.

Imorgon ska det firas riktig jul igen, då med grabbarna. Jag lääängtar!








Kommentarer
Så här sa: Carro

Va bra att hon gillade sin "kocka" =) Ses imorron! ILY!

2008-12-25 @ 23:47:07
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0