Hosta!

Ännu en hemmadag med sjuk bebis, inte tal om att gå till ÖF idag.  Alice hade bedrövlig hosta inatt och var vaken en lång stund. Lät som falsk krupp faktiskt och ledsen blev hon när hon hostade - gjorde ont ju :( M var med henne på vårdcentralen nu i förmiddags, fick Molliipect och Bricanyl utskrivet så vi får väl se om hon kryar på sig snart. När hon väl somnade om inatt så sov hon bra iaf, skönt det. Förutom Alice så är Max hemma med lite halsont, men övriga är faktiskt friska och i skolan idag :) Nu sover min stjärna och jag har plockat med det där vardagliga som aldrig vill ta slut. Sen får det bli en promenad med älsklingen i vagnen, för ut måste vi idag.

Borde egentligen rensa lite i Alicens garderob också, men det är så tråkigt - den kommer bli väldigt tom :(

Ha en skön onsdag!




*** Världens finaste flicka ***

Kommentarer
Så här sa: Miian

Russin är toppen,hoppas även Alice gillar det.

Lowa tyckte inte om det första gången hon fick det,men sen andra så kunde hon knappt sluta äta ;)

Tycker det är perfekt att ge.

Speciellt när så många tycker såååå synd om Lowa som inte får äta ur sina julkalendrar folk köpt :P

Då är russin ett bra lyxalternativ som ersättning för godis kakor och annat sunkigt!

Hoppas Alice blir bättre,lite hostmedicin brukar hjälpa bra på traven.

Krya på er!

Kram

klart du får lösen sen förresten =)

2008-12-03 @ 14:42:52
URL: http://miian.blogg.se/
Så här sa: Miian

just de ja.

Lowa ska börja inskolas den 19/1 men var vet jag inte än :(

Verkar vara väldigt int om platser nu till vårterminer,förståligt dock eftersom inga barn flyttas upp under våren.

Får väl snällt avvakta..

nej ringde nyss rektorn,så hon ska va på Uddegården ;) ;) ;) ;)

Passar mig perfekt faktiskt,dock var inskolningsdatum inte bestämt kunde bli senare än tänkt,aja det får lösa sej.

Kram

2008-12-03 @ 14:49:13
URL: http://miian.blogg.se/
Så här sa: Sandra

Vilka ögon tjejen har. Sååå söt! Redan elva månader, inte klokt vad tiden går.

Jag är också så glad att V är en tjej. Det är så kul att ha både och. Jag kommer alltid minnas känslan på BB när jag får henne på bröstet och får veta att det är en flicka. Vilken chock när de på ultraljudet sagt att det var en pojke. Lyckan var total!

Stor kram

2008-12-04 @ 16:09:09
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0