Julgodis?

Bläää trött på förkylning och rinnande näsor! Alice är alldeles grön i näsan och snoret rinner konstant. Själv är jag mest täppt och lite krasslig i halsen. Nåja vi ska väl hinna krya på oss ordentligt till jul :) Snart dax att förbereda ordentligt ju. Hade tänkt greja lite med julgodis inom det snaraste (någon som har något kul recept - lite trött på alla de där vanliga vi brukar göra) och på torsdag ska granen in :) Skyhög julfaktor när granen äntligen är klädd, det är faktiskt en av höjdardagarna på hela julen tycker jag. Idag är Lilliz hemma och myser med oss. Alicen sover och jag ska fixa lite med tvätten. Sen får det bli en lång promenad och senare kanske vi kör och fixar ingredienser till julgodiset. Mumsa!!

ha en fin tisdag :)



 


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Du måste bara testa Leila Lindholms "Rocky Road". Choklad med marshmallows, jordnötter, Dumle och pistagenötter. Min julgodisfavorit. Länk till receptet hittar du i min blogg.

Kraaaaaaaam och krya på er

2008-12-16 @ 17:14:17
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0