Kosta

Idag bar det iväg till Kosta för lite julklappshandel. Tusenmiljarder TACK Bästa  för hjälpen med Alicen och gänget idag! Helt ärligt så hade det inte varit roligt att ha med henne, absolut inte för hennes del iaf. Alice hade visserligen varit lite pipig här hemma och det är kanske inte så konstigt, hon är ju med mig, mig och åter MIG hela dagarna. Kanske rent av är bra att lämna henne lite ibland?! Tyckte det var ganska jobbigt i förmiddags när vi körde och har tänkt på henne hela dagen, men det gick trots allt bra ju :)  Hoppas hon inte körde slut på sin Bästa gudmor totalt bara :O En hel del fynd blev det iaf och nu har jag bara en endaste liten klapp kvar till barnen. Det är till Lucas och jag vet precis vad den ska innehåll :). Skönt det. Har iaf haft en kanondag med älsklingen, men nu är jag ganska trött - så en dusch och sen hoppa i nya po.p-pyjamasen ;) innan lite soffläge och störta i sängen. 

Imorgon ska jag myyyysa Alicen heeeeela dagen :)




*** Du å jag Bästa... världsbästa oss***

Kommentarer
Så här sa: Marie

Skönt o vara klar med klapparna! Kram Marie

2008-12-01 @ 22:16:16
Så här sa: Carro

Varsågod, det var så lite :) Skönt att ni typ är klara med klapparna. Jag har knappt börjat :´( Hoppas du har myst Alice en massa idag :) ILY!

2008-12-02 @ 14:47:40
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0