Lucia

Varit på världens finaste luciakonsert idag. Hur mys som helst att gå tidigt på morgonen ju.  Efter det blev det frukost i stan med sällskapet från konserten :) Trevligt! Sen var jag på Mio med Carro å Linus, vi hämtade stolarna till Alice och Bus. Hade paketpris på fyra stycken vilket passade oss bra eftersom vi behövde två var.  Nu blir det fint i Bus rum! Alice ska få sitt "rum" efter jul någongång och stolar+bord ska hon få i födelsedagspresent.

Nu ska jag och älskling en runda till stan, sen blir det julbak här hemma :) Lucas å Linus följde med sin pappa på kalas. Förresten satte jag och Lilliz ihop pepparkakshuset innan idag. Bilder från det och konserten kommer senare.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Ja det var jättemysigt idag! Och Bus rum blev så fint med stolarna! Många klappar inhandlades, känns så bra! ILY!

2008-12-13 @ 16:56:56
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Mysigt med Lucia nu går det fort till jul. Kram Marie

2008-12-14 @ 17:34:39

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0