Mysmåndag

Måndag igen. Sista "vardagsmåndagen" på länge dock, snart är det jullov och alla är härligt lediga :) Idag var det mammabebis-fika på Barbacka. Åt lunch där tillsammans med A å M. Mysigt det, Alice och M satt bredvid varandra i varsin matstol och Alice försökte hela tiden bjuda M på sin fika. Hon räckte henne både macka och clementinbitar, söte ♥ Tyvärr kom inte U idag för lilla A har fått hög feber, stackare :( Lek och bus i lekrummet hann vi också med. Alice fick upp ögenen för bobbycaren. Jisses vad kul hon hade med den. Till slut lyckades hon t.om köra den framåt själv och hon skrattade så hjärtligt när hon upptäckte att hon kunde. Längtar tills vi fixat til Alicen rum, då ska jag ta ner Lilliz gamla bobbycar från vinden så kan hon ha skoj med den :) Innan fikaträffen hade jag och Stjärna hemmamys. Vi tog ett härligt bad tillsammans och sen var det dax för grötfrukost. Alice bojkottade sin egen gröt och åt upp min istället, tokmaja! Vanlig havregrynsgröt var visst godare än fruktgröten från Semper :) 

Nu sover min Liten gott i sin säng. Lilliz har precis kommit från skolan så nu är det dax för lite mellis tillsammans med honom :)




Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack love för världens finaste julkort!!! ILY!

2008-12-15 @ 15:55:13
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Vilken toppen dag ni har haft! Tusen tack för julkortet så fin hon är kram Marie

2008-12-15 @ 16:21:07
Så här sa: Sandra

Ja, jag hoppas verkligen på en bättre natt inatt. En natts dålig sömn klarar man bra men två dåliga nätter på raken följs av en JOBBIG dag. A är på dagis imorgon så blir det katastrof inatt igen kan jag ta igen mig lite imorgon när V sover middag. Jag håller modet uppe lite i vetskapen om att M snart är ledig i hela tre veckor.

Låter som ni haft en mysig dag idag. Fina bilder från er granhuggardag också.

Ha det gott! Kramis

2008-12-15 @ 20:58:55
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0