Promenad i "nya" overallen

Efter lunch blev det en härlig promenad med Alice i vagnen och Lilliz på cykel. Köpte en begagnad po.p overall till Alice på nätet och den anlände i brevlådan igår. Jättefin faktiskt och till ett bra pris :) Den är brun och passar min lilltös utmärkt. SÅ mycket smidigare med overall ska erkännas. Hon har ju sedan tidigare jacka+byxor, men overall är betydligt enklare. Antar att den kommer bli välanvänd :) Nu vill jag "bara" ha en fin mössa och matchande vantar till. Rosa kanske? Hennes är ju i svart och även om det funkar så är det inte jättesnyggt till brunt precis.

Antar att jag borde gå och byta ännu en omgång i tvättmaskinen. Har inte riktigt ork idag, känner mig lite hängig och trött av förkylningen. Blä..jag har ju planerat ett pass på friskis ikväll. Får väl se hu det blir med det :)




*** Fina Alicen med den ständige följeslagaren Bovvej***


*** Älskade Lilliz klättrar på skruven***

Kommentarer
Så här sa: Sandra

Finfin overall. Veris har en likadan i rött som vi så snällt fått låna av kompisar.

Alice är så söt med sitt gosedjur.

Kram

2008-12-16 @ 17:20:49
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0