Sjuka

Ja här är mer eller mindre hela familjen sjuka. Tre, fyra eller kanske fem barn hemma imorgon?! Det återstår att se. Idag har det varit tre. Max har ont i halsen, Linus har haft körig mage inatt, Alicen rosslar, snörvlar och låter bedrövligt och nu kom Lucas och klagade över huvudvärk :/  Vi hade iaf vanlig BVC-tid med Alice  idag och vi passade på att få öronen kontrollerade när vi ändå var där. Inget konstigt där inte :) 9590 g väger stora tjejen nu och hela 73,5 cm lång är hon. Förutom BVC så är ett pass  på Friskis den stund jag varit utanför dörren idag. Tyvärr missade vi W:s kalas, Alicen skulle ju varit på sitt allra första barnkalas idag, men förkylning är inget man drar med sig till en nybliven ettåring och inte till övriga kompisar heller. GRATTIS på födelsedagen iaf :)

Får se hur natten blir, hoppas på mer sömn än natten som var. Hur morgondagen blir har jag ingen aning om. Det beror på alla sjuklingar här.

Alice låter inget vidare ikväll. Låter nästan lite kruppaktigt faktiskt :(

Nu ska jag bädda ner storkillen!

Kommentarer
Så här sa: Marie

Ja det låter som ni har det jobbigt med alla sjuka barn, drygt nu när man har en del o hitta på nu när det närmar sig jul. Synd att ni missade kalaset. Hoppas dom blir friska snart! Ha det så bra ni kan o jag hoppas du får sova inatt! Kram Marie

2008-12-02 @ 21:27:14
Så här sa: Sandra

Usch! stackare. Hoppas ni kryar på er snart. Då hoppar ni över ÖF imorgon antar jag. Vi ses förhoppningsvis nästa ondag istället.

Jag hoppas ni får sova inatt. Allt blir så mycket lättare att hantera då.

Synd att Alice missade kalaset.



Kramar Sandra

2008-12-02 @ 22:28:06
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

Usch! stackare. Inte kul med sjuka barn. Hoppas ni kryar på er snart. Då hoppar ni över ÖF imorgon antar jag. Vi ses förhoppningsvis nästa onsdag istället. Jag hoppas ni får sova inatt. Allt blir så mycket lättare att hantera då.

Synd att ni missade kalaset.



Kramar Sandra

2008-12-02 @ 22:29:58
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

Hm...har försökt kommentera inlägget men det går inte...eller så har tre kommentarer publicerats nu :)

Iaf, krya på er!! Jag antar att ni hoppar över ÖF imorgon. Hoppas vi ses nästa vecka istället.



Kramar Sandra

2008-12-02 @ 22:32:05
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

Krya på er!!! ILY

2008-12-02 @ 22:51:27
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0